domingo, 27 de marzo de 2016

BIDAIAK



Niri bidaiak egitea asko gustatzen zait zeren oso abenturazalea naiz. Diru gehiago banu asko ibiltzen nuke nire lagunekin.Nire gurasoekin oso ongi pasatzen dut baina ezin da berdin horregatik nire lagunekin bidaiatzeko nahiago dut.
Eguneroko bizitzan asko ibiltzen naiz zeren nire etxetik Irubidera joaten naiz ikastera eta arratsaldean baita ere Orkoienera joaten naiz.
Era berean, asteburuetan asko ibiltzen naiz.Noizean behin herri batzuetara joaten gara eta jokatzen dudan partida irabazten dugu.
Oporretan Erromatara joango gara.Iaz Galizian egon ginen.Las Rias Baixas bisitatuko genuen. Nire aitari monumentoak ikustea asko gustatzen zaio, hori dela eta Finisterre itsasargi ikusi genuen. Nahiz eta eguraldi txarra izan oso ongi pasatu ginen.
Autoz joan ginen baina nire ustez autobusak autoak baino hobeak dira.


No hay comentarios:

Publicar un comentario